[Pardus-kullanicilari] VirtualBox; Paylaþým ve Tam ekran srunu... ( Saðolsun MEB!)

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
17 Mar 2008 Pzt 21:34:33 EET

Atıf Bey,
Vista üzerine kurduğunuzdan emin siniz değil mi? XP değil?
Bu misafir eklentilerinin zaten başlıca iki işlevi var; fare yakalama ve ortak dizin paylaşımı, ki bunların ikisi de bende çalışmıyor. Çalışmaması da normal çünkü tam kurulamadığını zaten kendisi belirtiyor.
Siz nasıl yaptığınızı açıklayabilir misiniz?

pardusu yeniden başlatmanız durumunda muhtemelen sorunsuz çalışacaktır
diye düşünüyorum. zira bende aynı virtualbox üzerine aynı şekilde pardus
kurdum aynısını bana da dedi ama tüm aygıtlar sorunsuz çalışıyor. hatta
bir sürü bilgisyarda bu şekilde denendi tarafımızdan sorun olmaması
lazım. olursa o zaman onun üzerine konuşalım.

kolay gelsin.
Atıf CEYLAN

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta'da