[Pardus-kullanicilari] R Commander

Ertuðrul Erata ertugrulerata at gmail.com
17 Mar 2008 Pzt 08:54:23 EET

R yi derlerken tcltk yı disable ettik o yüzden olmuyor.
bknz:1
eğer arayüz kullanacaksanız size tavsiyem rkward kullanmanız. o depoda var
kde4 e bile port edildi.plugins desteÄŸi ile ilgili sorunlar var ancak en
kısa zamanda --bilgisayarıma parduslu kavuşunca--birşeyler yapmaya söz
veriyorum.

[1]http://svn.pardus.org.tr/pardus/devel/programming/languages/R/actions.py