[Pardus-kullanicilari] Pardus ve okuma eziyeti

Deniz Ege Tunçay egetun at gmail.com
16 Mar 2008 Paz 12:54:11 EET

 16.03.2008 tarihinde vefaliserdar <vefaliserdar at mynet.com> yazmış:

> Arkadaşlar bilmem farkındamısınız? Artık bu mail grubuna gelen
> maiiller pardus sisteminin içinden girilen arşividen bile okunmuyor.
> Dün arşivde biraz dolaşayım dedim, bazi iletileri font yüzünden
> okuyamayayınca neredeyse Çin konsolosluğundan Çinceden çok iyi anlayan
> uzman çağırtacaktım.
> İşin esprisi bir yana Opera browserdan mail grubu arşivindeki bazı
> iletiler font bozukluğundan dolayı okunmadığı gibi, bunlar
> Thunderbirdden de okunamıyor. Hem de Pardusun içinde.
> Acaba bu soruna kalıcı bir çözüm bulumamaz mı?
> [...]

Bunun sebeni *yanılmıyorsam* listede yazanların bir kısmının Thunderbird ya
da internet tarayıcısı üzerinden yazması, bir kısmının da KMail üzerinden
yazması. KMail ile yazılan iletilerin yazı karakterleri bende de aynı
şekilde sorunlu görünüyor. Ben de Mozilla Firefox kullanıyorum ve aynı durum
söz konusu.

16.03.2008 tarihinde emre ünalmış <hackerboy_8 at hotmail.com> yazmış:

> arkadaslar yardim edin
> pisi paket yoneticisinden wine ve wine devel paketlerini kurdum
> bircok exe dosyasi calisti , bazilari sorun cikardi
> need for speed 4 high stakes oynayabilir miyim ?
> pardus masaustundeki bir dosyayi
> wine dosya yoneticisindeki program files'a atamiyorum
>
> saygilar..

Wine Devel paketini kurman gerekmeyecektir.
http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=application&iId=2811adresinden
oyunun Wine üzerinden oynanabildiğini görebilirsin. Ayrıca,
yanlış konu başlığı ile listeye ileti göndermiş bulunduğu belirtmek isterim.
Bir dahaki sefere dikkat edersen çok daha iyi olur.

--
Deniz Ege Tunçay
http://denizutkan.lanetlidiyarlar.com/