[Pardus-kullanicilari] /home dizini doluluğu

ahmet ahacikasimoglu at gmail.com
16 Mar 2008 Paz 01:47:52 EET

Selam...
Virtualbox ile Debian ve XP kullanıyorum.../home ayrı bir dizinde 3 gb kadar.
Fakat bu sisemler /home da değil, ayrı bir bölümdeler. Daha önce / home de
idi. Ssildim ama yine de disk alanını artırmadı.
Masa üstünde Sistemden baktığım zaman /home klasörü 411 mb kullanılabilir
olarak görülüyor. Ama  GParted ile baktığımda  2 gb civarında olarak
görülüyor. Hangisi doğrudur bu bir sorun ise nasıl halledebilirim.