[Pardus-kullanicilari] Apache Fax Modem sürücüsü yardım lütfen...

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
16 Mar 2008 Paz 00:19:41 EET

Pardus>Programlar>Sistem>KDE biilgi merkezi>PCI

Burada donanıma ait (çipset dahil) bilgiler olmalı.

15 Mar 2008 Cts tarihinde, Gökhan Yurdusev şunları
yazmıştı:
> Nasıl öğrenebilirim?

şunları

adresini
gönderin. Liste
http://liste.pardus.org.tr/arama web

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta'da