[Pardus-kullanicilari] merhaba

emre ünalmış hackerboy_8 at hotmail.com
15 Mar 2008 Cmt 23:26:24 EET

beni mahkemeye vermeyin ,
valla Allah carpsinki korsan yazilim kullanmiyorum , kimseyi de kullanmaya tesfik etmeyecem
pardus yuklu makinemde , ekran kartı ses kartı ethernet kartı tanıttım hepsini
dört dörtlük bir işletim sistemi , xp gibi bozulmuyor , istedigim sitelere rahatlikla giriyorum
zaten virus olsada windowsda isliyor bende root koruması var
windowsda program yükleyip sildiginiz zaman dll dosyalari silinir hata verir vs vs
ama pardusda oyle bir sey yok , herkese oneriyorum pardusu
okulda 2 samimi arkadasim var , format atmaktan bıktılar artik virüs girsin istemiyorlar
onlarda kullanacak pardusu :)
iyi gunler ..