[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

Tuna Han ALTINPINAR tunahan at gmail.com
15 Mar 2008 Cmt 21:57:34 EET

Merhaba.
Aynı hatayı bende bir arkadaşımın bilgisayarına Pardusu kurmaya çalışırken
almıştım. Araştırdığım kadarı ile bios un HDD yi görmemesi olduğu yazılıydı.
Bios güncellemesi yaptım fakat değişen bir şey olmamıştı. (160 GB lik bir
HDD idi.)

Tavsiyem kurulumu yaparken disk bölümlerini tekrardan oluşturun. Swap ve
(root) kurulum bölümlerini kastediyorum. Önceden yapılmış bölümlendirmeleri
kullanmayın.

15.03.2008 tarihinde mehmet fatih tonka <mehmetfatihtonka at gmail.com> yazmış: