[Pardus-kullanicilari] parduste virüs

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
15 Mar 2008 Cmt 16:18:28 EET

Kürşat arkadaşım
Her ne şekilde olursa olsun Firefox üzerinden gelen script i çalıştırsak
bile sisteme hükmetmesi olanaksız. Yedek almaya gerek yok. Home klasöründe
gizli sayfaları göster seçeneği ile Mozilla dosyasını çöpe attığınızda
açılan Firefox sayfasında daha önce sizin tarafınızdan tanımlanmış sayfalar
ile ayarlarınızı yeniden oluşturur script den de kurtulmuş olursunuz. Tabi
bunu winxp de yapmanız olanaksız. İyi günler

15.03.2008 tarihinde Kursat Unlukara <kursat at unlukara.com> yazmış: