[Pardus-kullanicilari] parduste virüs

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
15 Mar 2008 Cmt 08:24:09 EET

Arkadaşım
Suyla Zeytinyağı karışır mı? Ne kadar çalkalarsanız çalkalayın bir müddet
sonra su ve zeytinyağı ayrışmıştır. Windows ortamının etkilendiği virüs ve
spamlar Linux çekirdekli Pardus da ne MSN yoluyla ne de bir diğer yolla
bulaşmaz.İçiniz rahat etsin.Bol Pardus lu günler

15.03.2008 tarihinde zaferyeniboyut <zaferyeniboyut at mynet.com> yazmış: