[Pardus-kullanicilari] EMRE ÜNALMIŞ Hakkında

Atamert Ölçgen muhuk at muhuk.com
14 Mar 2008 Cum 22:33:54 EET

ok4nunal at yahoo.com.tr wrote On 14-03-2008 11:40:
> Pardus kullanmak isteyen herkes aynısını yaparsa işimiz var. Liseli
> olması kendisini ifade edecek çağda olduğunu gösterir. Yanlış yaptı
> ancak sizin olgun tavrınızı  da kutlamadan geçemeyeceğim. Aynı
> serinkanlılığı ben gösteremedim. İşin tatlıya bağlanmasına sevindim.
> Umarım bu tür olaylar tekrarlanmaz.

Tabi en trojanlısından bir hacker kaybettik, o da üzücü. Yani ölüm
tehditleri savurup bunun sonucunda affedilmek için liseli olmak yeterli
olabiliyor (Sn. Deniz Silahçılar şikayette bulundu mu, bulunacak mı
bilmiyorum). Önce söv söv sonra özür dile, en liselisinden olsun.

Liste yönetiminin yapabileceği birşey yoktur herhalde, kapıdan kovsan
bacadan girerler. Ama bu listede böyle tartışmaların geçmiş olması
düşündürücü.

--
Saygılarımla,
Atamert Ölçgen