[Pardus-kullanicilari] Webcam A4 Tech PK-636MA

Metin Oğuz metinoguz26 at gmail.com
14 Mar 2008 Cum 18:54:50 EET

Uğur Bey,

Teşekkür ederim,hem kopete hem de amsn de görüntü almayı başardım.

Amsn de veya kopete de sesli konuşma mümkün mü?
Amsn de sesle ilgili bahsedilen snack2.2.10 adlı kaynak kodu kuramadım
maalesef.

Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Webcam A4 Tech PK-636MA 13.03.2008
tarihinde Metin Oğuz <metinoguz26 at gmail.com> yazmış:

lspci'dan görüldüğü kadarıyla doğru paketi kurmuşsunuz fakat
verdiğiniz komutlar kameranız yerine TV kartınızı test etmeye
çalışmış. web kameranızdan görüntü almak için kopete, amsn gibi bir
mesajlaşma programını veya katkı deposundaki camstream adlı kamera
uygulamasını deneyin. Katkı deposu ile ilgili bilgi için:
http://www.ozgurlukicin.com/nasil/katki-contrib-deposu-ekleme/

-- Uğur Çetin