[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
14 Mar 2008 Cum 18:27:19 EET

Arkadaşım
Kurulum yaparken Harddiskinizi çıkartırsanız problem yaşamanız doğaldır.
Hiçbirşeye dokunmadan Pardus CD si ile bilgisayarınızı başlatın size
kuruylumu otamatik olarak mı yoksa nerye jurulacağını n tercihleri olan
sayfada hayır sabit disklerimi kendim düzenleyeceğim seçeneği ile ilerle
disk bölümlerini gösteren tablo açılacal kuracağın bölümü seç ve tablonun
üst tarafında düzenle diyerek devam et bir uyarı penceresi açılacak zorunlu
dosyalaraı kur ilk seçeneği işaretle akabinde çıkacak formatlama ile geri
dönüş olmayacağı uyarısına tamam de grub için önerilen e hiç dokunmadan
kuruluma devam et. Kurulum bittikten sonra bilgisayarını yeniden
başlattığında grub sizi karşılayacak ve hangisini seçerseniz o sistem
açılacak seçim yapmazsanız ilk sıradaki sistemle açılış yapar. Anladığım
kadarıyla sizin ikinci IDE diskinize Pardus kurulu. Bunu açmak için
bilgisayarı açtığınızda F11 ile açılan tabloda o hardiski kursörle tercih
yapıp enterleyin Pardus unuzun açılması gerek. Kolay gelsin

14.03.2008 tarihinde mehmet fatih tonka <mehmetfatihtonka at gmail.com> yazmış: