[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari] Forumda Yazı Dilinize Dikkat Edin Lütfen !

O. Faruk Altiparmak arzemsah at gmail.com
14 Mar 2008 Cum 16:03:48 EET

Emeğinize sağlık,
Güzel bir konu üzerinde anlamlaı mesajlar vermişsiniz.
Herkesi, bu mesajı anlamayı ve idrak etmeye davet ediyorum.

Özellikle, konu başlıklarında daha düzgün ve özgün ifadeler kullanmayı
kendimize alıştırmalıyız.

Herkese başarılar.

14.03.2008 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> yazmış: