[Pardus-kullanicilari] okuyun abilerim

Emre Kocaoglu emre.kocaoglu at isnet.net.tr
14 Mar 2008 Cum 11:47:57 EET

Aferin sana adaşım. Kusur insana mahsus. Hepimiz zaman zaman ne kusurlar
yapmışızdır. Önemli olan kusurda ısrar etmemek. Ve tabii özür dileyebilmek.
Sen de kusurunu anladın, özür diledin ve işi toparladın. Bundan sonra
iletişimde ve insan ilişkilerinde daha dikkatli ve saygılı olursun.

Ödül olarak, sana "Emre" adının nereden geldiğini anlatabilirim. İster misin?

Sevgilerimle.
Emre Kocaoğlu
21. Dönem İstanbul Milletvekili

Friday 14 March 2008 Tarihinde 11:25:06 yazmıştı: