[Pardus-kullanicilari] Webcam A4 Tech PK-636MA

Uğur Çetin ugur.jnmbk at gmail.com
14 Mar 2008 Cum 08:42:40 EET

13.03.2008 tarihinde Metin Oğuz <metinoguz26 at gmail.com> yazmış:
> A4 Tech PK-636MA marka ve model webcam aldım.Yalnız bir türlü görüntü
>  almayı başaramadım.
>  Bazı konsol çıktılarım altta sıralanmış durumda; gspcav1-20071224 adlı
>  kaynak kodu da kurmuş durumdayım.
> Bus 002 Device 002: ID 0ac8:303b Z-Star Microelectronics Corp. ZC0303 WebCam

lspci'dan görüldüğü kadarıyla doğru paketi kurmuşsunuz fakat
verdiğiniz komutlar kameranız yerine TV kartınızı test etmeye
çalışmış. web kameranızdan görüntü almak için kopete, amsn gibi bir
mesajlaşma programını veya katkı deposundaki camstream adlı kamera
uygulamasını deneyin. Katkı deposu ile ilgili bilgi için:
http://www.ozgurlukicin.com/nasil/katki-contrib-deposu-ekleme/

--
Uğur Çetin