[Pardus-kullanicilari] kde4.02

ok4nunal at yahoo.com.tr ok4nunal at yahoo.com.tr
13 Mar 2008 Per 22:24:53 EET

Sanırım senden adam olmaz. Hackermış paşam. Ulan senin gibi hackerı kek
diye yerim ben. Senden olsa olsa ala geyik olur. Bilgisayarı kendi
amaçları için en iyi şekilde kullanabilen insan demektir hacker. Senden
olsa olsa craker çıkar. Bir iki şifre kırma çalışman olmuştur onunla da
amcanın bilgisayarının iki basamaklı şifresini kırarsın. Tabi o arada
dişini kırmazsan. Başka bir olasılık da gerçekten bir hacker olma
yolunda ilerliyorsun ustaların sana Pardus'ta şifre kırma görevi verdi
bir türlü yapamadığın için Pardus'a kızgınsın.

Neyse aklının ermediği işleri bırak senin zekanın elverdiği xp kullan
evden de pek dışarı çıkma yolda başına bir iş gelmesin.