[Pardus-kullanicilari] kde4.02

Emre Kocaoglu emre.kocaoglu at isnet.net.tr
13 Mar 2008 Per 21:55:00 EET

Arkadaşlar isterseniz biraz sakin olalım. Anlaşılan bu delikanlımız daha pek
genç. Hayatı internet cafeden ibaret sanıyor. Bence bu gencimizle tanışıp ona
ağabeylik veya amcalık edelim, daha iyi bir dünya olduğunu görmesine yardımcı
olalım. Şimdi hakkında yasal süreç başlatırsak dünyadan iyice kopar, içine
kapanır, sosyalleşmesi aksar. Oysa zeki ve heyecanlı bir genç olduğu belli.
Kendisine yardımcı olursak belki zekasını daha olumlu ve sosyal alanlara
yönlendirebilir.

Önerimi kabul ederseniz ben kendisiyle iletişim kurmaya çalışırım.
Saygılarımla.
Emre Kocaoğlu

Thursday 13 March 2008 Tarihinde 20:44:07 yazmıştı: