[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
13 Mar 2008 Per 19:54:47 EET

Arkadaşım
Bilgisayarınızın donanımı hakkında açıklayıcı bir bilgi verirseniz sağlıklı
açıklamalarda bulunacak arkadaşlarımız yardımcı olurlar. Bios ayarlarınızda
sistem CDrom (cdwrighter) ilk sırada ve sabit disk ikinci sırada ise
kurulumu yaptıktan sonra bios ayarlarınızla oynamadan sistemi başlatın.
Kolay gelsin

13.03.2008 tarihinde mehmet fatih tonka <mehmetfatihtonka at gmail.com> yazmış: