[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari] Forumda Yazý Dilinize Dikkat Edin Lütfen !

Özgür Tunca ozgur.tunca at yahoo.com.tr
13 Mar 2008 Per 12:59:09 EET

Son zamanlarda Pardus'un gelişimi ile birlikte işletim sistemimizi merak eden ve kullanmak isteyen yeni arkadaşlar aramıza hızla katılmaya başladı. Bu katılımlar Pardus'un gelişimine katkıda bulunacaktır. Bu arkadaşlarımıza öncelikle bu adresin resmi bir forum olduğunu söylemek istiyorum. Forumun kurulma amacı da öncelikli olarak Pardus'un gelişimine katkıda bulunmaktır. Dolayısı ile burada yazılan tüm konular kayıt altına alınmaktadır. Google'da  Pardus ile ilgili merak ettiğiniz bir konuyu araştırırsanız göreceksiniz. Her hangi bir probleminiz var ise Google'da araştırma yapmanız bile yeterli olabilecektir. Çünkü bu konular defalarca yazılmış-çizilmiştir. Net bir yanıt bulamazsanız foruma danışmaktan çekinmeyin.  Fakat Forumda Yazı Dilinize Dikkat Edin Lütfen !Foruma yazarken de '' yaaaaa'' , '' hadi yaaa'' , '' aloooo'' , '' kimse yok mu? '' gibi kelimeler kullanmayın lütfen. Örneğin '' bırak şu Pardus'u, geç
 XP'ye demek ne demektir?'' Bunu yazan arkadaşımız Pardus hakkında ne biliyor ki? Burada çok büyük bir emek harcanıyor. Emeğe saygılı olmak gerekir. Başka bir sistemi kullanmaya başlayan herkes ilk başlarda problem yaşar. Bu alışkanlıklarımızı terk etme aşaması olduğu için başlarda zor gelir. Bazı insanlar, yemeğinin önlerine hazır gelmesini beklerler. Hiç emek sarf etmeden tüketirler parasını da öderler. Sonra tüketecek başka şeyler ararlar. Bazı insanlar ise aşçıdırlar. Yemeklerini kendi ağız tatlarına göre yaparlar , tarifini de paylaşırlar. Satmazlar ! Ben Pardus kullandığım için çok mutluyum. Windows'u kurmaktan ve kullanmaktan çok daha kolay. Bir çok üstün özellikleri var. Eksiklikleri de var tabii ki. Fakat hızla gelişiyor. Pardus'a geçiş aşamasında hard diskinizi ikiye bölüp 1. bölüme Windows, 2. bölüme de Pardus'u yükleyebilirsiniz. Pardus'u öğrendikçe  seveceğinizden eminim.  Son olarak
 tekrar ediyorum  lütfen yazı dilinize  dikkat ediniz.  Aramıza  hoşgeldiniz...

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! Posta'da
http://tr.mail.yahoo.com