[Pardus-kullanicilari] rxvt-unicode paketi bozuk?

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
13 Mar 2008 Per 10:27:22 EET

Şimdi de "dosya çakışmaları" sorunu çıktı.

En baştan başlayacak olursam; pisi check komutu
sonrasında PathTools,
qt-assistant, rxvt-unicode, lmarbles ve nfs-utils pisi
paketlerinin bozuk
olduğu uyarısını aldım. rxvt-unicode
dışındakileri yeniden kurarak düzelttim.
Ancak bu kez de perl-doc ve qt paketlerinde bozuk
uyarısıyla karşılaştım.
Bunları yeniden kurmak istediğimde de perl-doc'un
PathTools ile qt'nin de
qt-assistant paketi ile dosya çakışmaları olduğu
yanıtını aldım.
Velhasıl birini düzelteyim derken başkası
bozuluyor bunların. Şimdi halen
perl-doc ile qt pisileri bozuk durumda.

Sistem halen normal çalıştığı için fazla dert
etmiyorum ama geliştiricilerin
bu "olağandışı" durumu dert etmeleri gerektiğini
düşünüyorum.

Belki hata kaydı girmem gerek ama, nereye ne
diyeceğimi bilmiyorum doğrusu!

13 Mar 2008 Per tarihinde şunları yazmıştınız:
> Geçen gün bir nedenle "pisi check" komutu
verdim konsoldan.
> "rxvt-unicode" paketi bozuk yanıtı aldım.
Kaldırdım, yeniden kurdum
> olmadı reinstall ettim ama nafile her
defasında "bozuk" yanıtı
> alıyorum. Paketin ne işe
yaradığını bilmiyorum, belki önemli bir
> işlevi vardır, yani can sıkıcı bir
durum. Acaba depodaki paket mi
> hatalı?

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta'da