[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008

TalgaNlı Çakrak BuşguT talganlicakrakbusgut at gmail.com
12 Mar 2008 Çar 16:38:40 EET

Merhaba,

Yaklaşık bir senedir Pardus kullanıyorum. Biraz önce bilgisayarıma format
atarak, yeni bir disk yapılandırması ile Pardus için daha fazla yer ayırdım
ve önce Windows'u kurup, güncellemelerini yapmaktayım.

Bu işlemden sonra Pardus yükleyeceğim, ancak cevabını kesin olarak bilmek
istediğim bir soru var ki; Yeniden format atıp, yükleme ihtiyacı duymayayım.

Pardus 2007.3 yükleyerek, sınırsız internet bulunan bir yerden resmi ve
contrib depoları güncelledim diyelim. Pardus 2008 çıktığında, sadece
güncelleme yaparak geçebilecek miyiz, format atmamız gerekecek mi?

Teşekkürler
--
Mustafa Sarı