[Pardus-kullanicilari] amedi

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
11 Mar 2008 Sal 23:05:23 EET

Ä°yi akÅŸamlar,
Radyografileri (DİCOM imajları) maalesef pardusda hala açamadım.
Servisimizde ki bilgisayarlarda sadece bu yüzden windows hala bir kenarda
duruyor.
Tam kurtuluş için bu gün bişeyler daha yapayım dedim.
Amide (medical image data examiner) adlı bir program buldum.
Kurmaya çalışıyorum ancak sorunlarım var.

checking for AMIDE_GTK... configure: error: Package requirements (
        glib-2.0        >= 2.10.0
        gobject-2.0     >= 2.10.0
        gtk+-2.0        >= 2.10.0
        libxml-2.0      >= 2.4.12
        libgnomecanvas-2.0 >= 2.0.0
) were not met:

No package 'libgnomecanvas-2.0' found

Consider adjusting the PKG_CONFIG_PATH environment variable if you
installed software in a non-standard prefix.

Alternatively, you may set the environment variables AMIDE_GTK_CFLAGS
and AMIDE_GTK_LIBS to avoid the need to call pkg-config.
See the pkg-config man page for more details.

Baktım libgnomecanvas dışındaki bağımlılıklar pardus da mevcut, neden yok
olarak görünüyor.
ayrıca libgnomecanvas-2.14.0 (son sürümü) bulup indirdim derleyip kurdum ama
hala yok olarak uyarı alıyorum.
nerede hata yapıyorum.
pisi paketini yapmayı ben bilmiyorum.

Kolay gelsin.