[Pardus-kullanicilari] KlamAV, ClamAV

Hamdi Hünler seha61 at gmail.com
11 Mar 2008 Sal 09:02:53 EET

Sevgili arkadaÅŸlar,

Ben sektöre yirmibeş yılın üzerinde hizmet üreten bir kişiyim. Aynı zamanda
yazılımcıyım. Pardusu ilk sürümünden beri kullanmakta ve diğer Linux
yazılımları ile karşılaştırmaktayım. İşim icabı dört bilgisayarda farklı
Linux yazılımları ile Pardus arasındaki farklı yönleri araştırıyorum. Bu
sorunla karşılaştım ve benden başka karşılaşan var mı diye de forumdan
yardım istedim. En başından beri bu forum u sorunlarımızı çözmek için
kullandığımız bir yer olarak gördüm.

Hepinize ilgilendiğiniz için teşekkürler, zaman harcamışsınız ama sorumun
karşılığı değil.

10.03.2008 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> yazmış: