[Pardus-kullanicilari] Ýnternet üzerinden kamera görüntüsü almak!

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
10 Mar 2008 Pzt 13:36:49 EET

Merhabalar,
Üniversite hastanemiz içerisine bir internet salonu oluşturduk ve tüm
makinelerde pardus yüklü.
Salon sorumlusu bayan geçen gün bana aynı sorundan bahsetti.
OÄŸlunun kreÅŸini izlemek istiyormuÅŸ,
Kreşten program yüklemesini istemişler ancak tabi ki bu bir windowds
programı.
Doruk beyin önerisi benim de aklıma geldi, ancak bağlanamadık.
Sanırım virtualbox alternatifini kullanmak gerekecek,
ya da o programı wine altında çalıştırmayı deneyeceğim.
Sevgiler

10.03.2008 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga at gmail.com> yazmış: