[Pardus-kullanicilari] io-slave oluşturulamadı hatası

İnanç Yıldırgan graphys at gmail.com
9 Mar 2008 Paz 20:56:20 EET

Format atmamın sebebi sadece bu sorun değil. Ben pardus üzerinde bir çok şey
denediğim için çeşitli sistem dosyaları ile de oynamış ve bozmuş
olabileceğimi düşündüm. Hatanın esas kaynağını bu yüzden bilemeyeceğimden
ötürü format attım. Yoksa bende sizinle aynı fikirdeyim. Format atmak çözüm
değil hiç bir şekilde. Deniz Bey'in önerdiği yöntemi uygulayın bir de
isterseniz. Belki çözüme kavuşursunuz.