[Pardus-kullanicilari] Hp dv5158ea dizüstünde quicklaunch ve fn tuşları çalışmıyor

cihangir erdem tesla86 at gmail.com
9 Mar 2008 Paz 14:37:24 EET

selamlar.

Hp dv5158ea dizüstünde quicklaunch ve fn tuşları çalışmıyor. quicklaunch
tuşlarına bastığımda görsel olarak çalışıyor görünüyor. ses seviyeleri
değişiyor ancak sesde gerçekte bir değişim yok. fn tuşları için ise tuşların
bir kısmı düzgün çalışırken bir kısmı çalışmıyor. konuyla ilgili hata kaydı
açmak istedim ancak  ancak uygun bir başlık bulamadım.

yardımcı olursanız sevinirim, iyi çalışmalar