[Pardus-kullanicilari] Virtual box üzerinde pardus.

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
9 Mar 2008 Paz 12:22:08 EET

09.03.2008 tarihinde Atif CEYLAN <atifceylan at gmail.com> yazmış:

> ben bişey silmedim. sadece contrib deposunu ekledim. :(
> http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007.3/pisi-index.xml.bz2
>
> <http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007/pisi-index.xml.bz2>
>
> gibi bir depo ekli bende default olarak.

bu iki depo zaten birbirine yönlendirilmiş durumda. sisteminizde şu 2 depo
kalsın
1) http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007.3/pisi-index.xml.bz2
2) http://paketler.pardus.org.tr/contrib-2007/pisi-index.xml.bz2

ve ardından pisi rdb komutunu verin, sorun kalmaması lazım.

ayrıca daha önce dediğim gibi pisi lr (veya pisi list-repo) komutunun
çıktısını bize iletseniz daha somut konuşabiliriz...
"bunun gibi bir şey vardı" ifadelerine gerek kalmaz :)

kolay gelsin...