[Pardus-kullanicilari] YNT: Yazıcı Paylaşımı

Hasan Çakır hasan.cakir at de-ka.com.tr
8 Mar 2008 Cmt 14:05:21 EET

Okey haklısınız ;

Detaylı olarak anlatayım sorunumu;Pardus işletim sisteminde yazıcı olarak oki 3320 LPT1 olarak tanıttım.Daha sonra ise Samba bölümünde yazıcılar kısmında herkesin kullanabilmesi için paylaşıma açtım.
Samba kısmında ilk menüde 3 şık ta işaretlendi.
Herkes browse edebilir, Herkes bu yazıcıyı kullanabilir.....
Daha sonra ise Windows Xp makinada ise başlat çalıştır kısmına
\\10.30.28.118\oki yani Pardus makinanın IPsi ve yazıcı paylaşım adını yazdım.Makina gördü yükleme işlemi bitti ancak ERİŞİM ENGELLENDİ hatası ile karşılaştım ve bu konuyu nasıl çözerim...

Teşekkürler.