[Pardus-kullanicilari] yardım edermisiniz?

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
8 Mar 2008 Cmt 11:52:36 EET

Sat, 8 Mar 2008 11:48:47 +0200, "Enes gulec" <enesgulec at gmail.com> :

> windows altında delphi kullanarak program yazabiliyorum. pardusda ise
> qt4 kullanmak istiyorum. ama yardım dosyaları yok. Örnek bazı projeler
> veya yardım dosyaları bulmam hususunda yardım bekliyorum.
QT4 belgeleri depoda qt4-doc isimli ayri bir pakette bulunuyor. Paket
yoneticisini acip qt4 diye arama yaparsaniz, qt4 ile ilgili diger
paketleri bulabilirsiniz.

QT programlama iliskin ozel bir web sitesi http://qt.comu.edu.tr/ ve
ayni siteden ulasabileceginiz e-posta listesi var. Oradan daha kolay
yardim alabilirsiniz.

                   Doruk