[Pardus-kullanicilari] Pardus disk bölümünün imajını almak nasıl yapılır.

Thomas Vercetti vercetti.vercetti at gmail.com
7 Mar 2008 Cum 22:42:37 EET

Herkese selamlar,

Yeni Pardus kullanıcısıyım.
Uzun süre Windows kullandıktan sonra Pardus'a geçtim.
Windows'ta iken Ghost, Acronis vb programlar ile işletim sisteminin
bulunduğu disk bölümünün imajını yedekleyip, daha sonra bir problem
olduğunda yedekteki imajı yükleyip, sistemi yedek alındığı günkü haline
kolayca geri getirebiliyorduk.

Kısaca sorum şudur; Pardus'un yüklü olduğu disk bölümünün imajını yedekleyip
daha sonra tekrar yüklememizi sağlayacak bir program var mı? Böyle bir
program var ise bu işlemi nasıl yapabiliriz?

Şimdiden teşekkür ederim.
İyi geceler.