[Pardus-kullanicilari] Pardus Hata var!!!!

İnanç Yıldırgan graphys at gmail.com
7 Mar 2008 Cum 22:24:05 EET

Anlayamadığım ve işin garip olan tarafı ortada yapılmış hiç birşey yokken bu
problem nereden çıktı. Ben şu an bilgisayarıma pardusu yeniden kurdum ve
normal depoları ekleyerek yani stable depo ve contrib deposunu ekleyerek
güncellemelerimi yapıyorum. Umarım bu problem bir daha ortaya çıkmaz.
Friday 07 March 2008 Tarihinde 22:13:57 yazmıştı: