[Pardus-kullanicilari] Pardus Hata var!!!!

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
7 Mar 2008 Cum 20:58:57 EET

Benim fstab dosyasýnda aþaðýdaki satýrlar var:

none                 /dev/shm         tmpfs
nodev,nosuid,noexec  0 0
tmpfs                /dev/shm         tmpfs     rw
              0 0

Öncelikle fstab dosyanýzý yedekledikten sonra
yukarýdakine benzer þekilde
deðiþiklikler yaparak deneyebilirsiniz.

07 Mar 2008 Cum tarihinde þunlarý yazmýþtýnýz:
> Fstab dosya içeriğini buraya
yapıştırır mısınız?

> 07 Mar 2008 Cum tarihinde, kinginan at gmail.com
şunları yazmıştı:
bir çözümü vardır.
adresini
soruları
adresine gönderin. Liste
http://liste.pardus.org.tr/arama web

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta'da