[Pardus-kullanicilari] Yazıcı Paylaşımı

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
7 Mar 2008 Cum 19:28:09 EET

Önceki iletilerimdeki öneriler işe yaramadı
anladığım kadarı ile.
 Bir de aşağıdki bağlantıdaki önerimi
deneyebilirsiniz.

http://liste.pardus.org.tr/pardus-kullanicilari/2008-February/033474.html

07 Mar 2008 Cum tarihinde, Hasan Çakır şunları
yazmıştı:
> Arkadaşlar;
>
> Hiçmi XP makinalardan pardus yazıcısına bir şey
göndermediniz ?
> 3 gündür ne yaptıysam ne önerildiyse bir türlü
XP makinalardan çıktı
> alamadım.Hala erşim hatası veriyor. Lütfen
yardım .....

> Bu kadar basit bir sistem olamaz Pardus !!!!
.Gelecek.com.tr den Gelecek
> Vision siparişi verdim ve bu sistemden yazıcıyı
XP makinalarda kullanıyorum
> ama Pardus ta mümkün olmadı....
>
> ________________________________
>
> Kimden: Hasan Çakır
> Gönderilmiş: Per 06.03.2008 18:10
> Kime: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
> Konu: Yazıcı Paylaşımı
>

> Merhaba;
>
> Pardus işletim Sistemine LPT1 oki tanıttım
paylaşım verdim.Windows XP
> makinalar görüyor yükleme yaptıktan sonra
erişim engellendi hatası veriyor.

http://10.30.28.118:631/printers/oki şeklinde kurulum
> yaptığımda problem yok ama bu şekilde ise çok
yavaş.

> \\10.30.28.118\oki olarak network printer olarak
nasıl kurabilirim.

> Tşk.
>
> Hasan Çakır
>
> hasan.cakir at de-ka.com.tr

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta'da