[Pardus-kullanicilari] ekran driver sorunu

zaferyeniboyut zaferyeniboyut at mynet.com
7 Mar 2008 Cum 18:16:12 EET

selam arkadaşlar.Pardusu silip yeniden kurmak zorunda kaldım.ancak ilk
seferde  kurduğum nvidia gefoce mx 400 ekran kartını sisteme
kuramadım..hala 3b desteği yok diyor..kuramamamın nedeni ise ilk seferde
piside nvidia diye arattığımda karşıma çıkan paketi kurmuş ve sonuca
ulaşmıştım..şimdi ise yine nvidia diyorum ve bir çok paket çıkıyor kur
diyorum,o bununla şu bununla çakışıyor diyor
denemelerime rağmen bir türlü olmadı..yardımlarınızı rica ediyorum