[Pardus-kullanicilari] Yazıcı Paylaşımı

Hasan Çakır hasan.cakir at de-ka.com.tr
7 Mar 2008 Cum 18:15:18 EET

Arkadaşlar;

Hiçmi XP makinalardan pardus yazıcısına bir şey göndermediniz ?
3 gündür ne yaptıysam ne önerildiyse bir türlü XP makinalardan çıktı alamadım.Hala erşim hatası veriyor.
Lütfen yardım .....

Bu kadar basit bir sistem olamaz Pardus !!!! .Gelecek.com.tr den Gelecek Vision siparişi verdim ve bu sistemden yazıcıyı XP makinalarda kullanıyorum ama Pardus ta mümkün olmadı....