[Pardus-kullanicilari] wireless sorunu

Murat katamurat at gmail.com
7 Mar 2008 Cum 17:34:47 EET

Öncelikle iyi günler.Daha önce pardus'un son sürümü 2007.3 ü yüklemiştim ve
ralink wireless kartımı açamadım(rtuilt e rağmen).Daha sonra pardus un 2007
kurulan cd sini yani ilk çıkanı kurdum burda rtuilt e ihtiyaç duymadan
wireless managerdan bağlantıları görebiliyorum.Sorunum şu bağlanmak
istediğim ağ wpa ve pardusun yüklediğim sürümünde wpa desteği
yok.Manuelolarak nasıl güncelleyebilirim?Birkaç wireless manager pisi
dosyasını
yükleyip denedim ancak olmadı.Yardımcı olabilirseniz teşekkürler...

--
Saygılarımla,

Murat Alagöz.