[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari] 2007.3 kurulumu

Botan Gunoz pardus.mbg at gmail.com
7 Mar 2008 Cum 16:39:04 EET

sayın özgür tunca,

ivedi yanıtınız için teşekkür ederim.

ben bodrum/gümüşlük'te yaşıyorum, dergi için derginin kendisi ile iletişim
kurmayı deneyeceğim. ancak, elinde o kurulum cd'si olan bir arkadaş bir boş
vaktinde kopyalar veya eskişehir'den bir arkadaş o sayıyı bulup da masrafı
tarafımca karşılanmak üzere bana gönderme külfetine katlanırsa,  ne derim
bilmem! :-))

mehmet botan günöz,
4. pınarev, karapınar
gümüşlük, bodrum

bu arada, sanırım önceki yazımın "b" maddesi dikkatinizden kaçmış;
dediğinizi yaparak o sonuca ulaşmıştım. yani: hem bir yandan, pisi
aracılığıyla güncelleme denemelerim hem de paralel olarak, web ftp
sitesinden indirdiğim iso dosyasını cd'ye yazdırıp kurulum yapmaya
çalışırken; tam, standart ekran, minimum ayarlar olmak üzere her birini ayrı
ayrı tekrar tekrar denemelerimde başarısız oldum. hem de kurulum sırasında
önerdiği gibi cd'yi kontrol ettirmiş ve cd doğru mesajı almıştım... :-((

ustalar ve geliştiriciler için önceki başarısız kurma denemelerimde çıkan
hata mesajı ile ilgili olarak, aşağıdaki bilgileri not aldım, umarım bu
"usta"lar, benim için çince olan bu ifadelerden bir anlam çıkarabilirler!
:-))

pardus 2007.3 kurulurken, disk biçimlendirildikten sonraki "kurulan paket"
aşamasında gelen ve işlemi donduran "hata" mesajı aşağıdaki gibidir:

Unhandled exception occured!

123

medium yok

exceptions.IO error

Geri İz:

File "/usr/lib/python2.4/site-packages/yali/gui/GUINav Button.py", line 113,
in mouseReleaseEvent
self.emit(PYSIGNAL("signalClicked"),()

File "/usr/lib/python2.4/site-packages/yali/gui/GUIBottom.py", line 159, in
slotNextScreen
ctx.screens.next()

File "/usr/lib/python2.4/site-packages/yali/gui/pyaspects/weaver.py", line
55, in wrapper
ter=met.im_fune(wobj,*args,**kwargs)

File "/usr/lib/python2.4/site-packages/yali/gui/ScrBootloader.py", line 219,
in execute
self.orderedDiskList=yali.storage.getOrderedDiskList()

File "/usr/lib/python2.4/site-packages/yali/storage.py", line 512, in
getOrderedDiskList
mbr list=edd.list_mbr_signatures()

File "/usr/lib/python2.4/site-packages/yali/storage.py", line505, in
list_mbr_sig(d)]=d

File "/usr/lib/python2.4/site-packages/yali/storage.py", line 480, in
get_mbr_sig

f=file(_f)

kolay gelsin,

07.03.2008 tarihinde Özgür Tunca <ozgur.tunca at yahoo.com.tr> yazmış: