[Pardus-kullanicilari] Explore2fs

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
7 Mar 2008 Cum 14:49:30 EET

07.03.2008 tarihinde Emre ERENOGLU <erenoglu at gmail.com> yazmış:
> Necmettin Bey'in sozlerine katilmakla birlikte, son gelismeler ile Pardus'ta
> da kullanilan ntfs-3g suruculeri sayesinde, NTFS'e guvenli erisim yapmak
> yazmak silmek degistirmek vs. mumkun.
>
> Windows'dan erisim icin de explore2fs ve http://www.fs-driver.org/ ile
> kullanilabilir.

ntfs-3g ile kullandığım bir harici diskim var. NTFS'de bir dosyanın
bulunduğu yolun ad uzunluğu maksimum (atıyorum) 510 karakter
olabiliyor, ama ntfs-3g'nin böyle bir derdi yok (yani ntfs-3g NTFS'yi
daha iyi kullanıyor :P), ntfs-3g ile diske yazdığım bazı dosyalar çok
derinlerde kalmış, XP o dosyaları görmüyor bile. Üstelik birleştirme
de yapamıyor artık :)

Uzun lâfın kısası, güvenli erişim mümkün ama çok derinlere gitmemek lâzım ;)