[Pardus-kullanicilari] 2007.3 kurulumu

Botan Gunoz pardus.mbg at gmail.com
7 Mar 2008 Cum 12:47:41 EET

selam,

elimdeki tek "kurulabilen cd" olan 2007.1'in diğerleri başarısız olduğundan,
"minimum ayarlar" ile kurabildiğim "felis chaus" minimum kurulumu
kullanarak;

a. pisi aracılığı ile "tümünü güncelle" ile indirilen dosyalar:
   1. kurulum aşamasında donup kaldı.
   2. 100%Ü tamamlandı dedikten sonra donup kaldı, sistem de kilitlendi,
   3.kasadaki tekrar başlat düğmesi ile bilgisayarı yeniden başlatınca belli
bir noktadan sonra takıldı kaldı, bir keresinde ekranın altına kullanıcı
adımı ve şifremi istedi, girdim, yine dondu kaldı.
b.pardus web sayfasından, ftp linki ile "pardus-kurulan-2007.3.iso" dosyayı
masaüstüne indirdim, kurulum cd'si oluşturdum. bilgisayari cd'den başatmaya
ayarladım, kurulum cd'sinin "doğrulamasını/bütünlük testini" yaptırdım, cd
dogru ve tam kuruluma devam edebilirsinden sonra devam ettim bir aşamada "no
medium" falan şeklinde hata mesajı ile birlikte sistem ve kurulum dondu.

yoruldum, sıkıldım, ama vazgeçmeden kuracağım. ancak, başka kaynak gerek:

çalışa bir cd var, ama o da güncelleme kabul etmiyor, cd sürücüde takılı
kalması gerekiyor, dolayısıyla cd sürücü başka bir amaçla
kullanılamıyor.vs.vs.

2007.3  kurulan cd bulabilir miyim? nereden, aralık ayında bir derginin
ekinde verildiği yazılmış ama o derginin o sayısı bayilerde yok!

--
pardus.mbg