[Pardus-kullanicilari] . Pardus Yüklemeye Çalışıren;

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
7 Mar 2008 Cum 12:04:54 EET

Arkadaşım
Cd nizi okuyamadığı durumlarda bu tür sorunlar ortaya çıkabiliyor. Bunun
için İndirdiğiniz Pardus iso Cd sini kaydetmeden önce md5sum kontrolünü
müteakkip Cd ye yazdırırken 16x hızdan yukarı hızları kullanmayın. Bu
şekilde oluşturduğunuz Cd ile sisteminizi başlatın standart kurulumda sorun
yaşarsanız diğer seçeneklerle kurulumu deneyiniz. Kurulum sonrası Kaptan
masa üstü ile tüm ayarlarınızı ve internet bağlantınızı ve de çözünürlük
ayarlarınızı ikmal ettikten sonra muhakkak güncellemeleri gerçekleştirin.
Eğer ekran kartınız otomatik olarak tanınmamış (Nvida veya Ati  ise) Depodan
bu ekranlarla ilgili pk.leri kurun. Kolay gelsin ve aramıza hoş geldiniz.

07.03.2008 tarihinde Mustafa KARAMEŞE <mustafa at bayrakambalaj.com> yazmış: