[Pardus-kullanicilari] firefox

Fatih Genç fatih.genc at linux.org.tr
4 Mar 2008 Sal 16:44:44 EET

   Firefox ta hayatınızı kolaylaştıracak bazı eklentilerden bahsetmek
istiyorum öncelikle benimgibi bir laptop kullanıcısı iseniz flash
animasyonlarrla dolu bir sayfada işlemci fanının hemen devereye girdiğini
farketmişsinizdir bu sebeple öncelikle önerim flashblock eklentisi, ardından
sıklıkla kullandığım eklentileri yazıyorum işinize yarayacağından eminim.
   Ayrıca firefox yavaşladığında yada sayfaları açamamaya başladığında ev
dizinindeki .mozilla/firefox klasörünü silmek kesinlikle bir çözüm fakat
eklentileri tekrar kurmak zorunda olmanız işin sıkıntılı tarafı, yinede
aşağıdaki eklentilerle firefoxun daha eğlenceli olacağına eminim özellikle
foxmarks her firefoxa lazım ...

flashblock https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/433 (sizin izniniz
olmadan flash animassyonlar çalışmasın)
fireftp https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/684 (tek tuşla ftp)