[Pardus-kullanicilari] GÜNCELLEME KONUSUNDA ÖNERİ

selim.aluc at emo.org.tr selim.aluc at emo.org.tr
4 Mar 2008 Sal 11:53:31 EET

selamlar,

yeni (2 aydır yükleyemediğim ve bu konuda yardım
göremediğim) aldığım pc'de sürücü sorunu yaşıyorum.
kablosuz ve ethernet kartı başta olmak üzere tüm
sürücüler ya hatalı ya da yüklü değil.

araştırmalarım güncellemelerin internete bağlanarak
yapılabileceğini gösteriyor fakat sürücü sorunu
yüzünden bağlanamadığımdan güncelleme yapamıyorum.

Çözüm olarak pc modeline göre gerekli
güncelleme dosyalarının usbdiske kaydedip sorunlu pc'ye aktarmak ve
bu şekilde güncelleme yapmak istiyorum.

Bunun için
de sorunlu pc için hangi dosyaların gerektiğini bilemediğimizden
bunların pc markasına göre sınıflandırılarak erişebileceğimiz bir
internet sayfasına konulmasını öneriyorum. Bu şekilde güncelleme
yapabileceğimizi düşünüyorum....

iyi
çalışmalar....

Selim ALUÇ