[Pardus-kullanicilari] pardusu eski haline getirmek

savaş izmir savasizmir at gmail.com
3 Mar 2008 Pzt 23:03:07 EET

her şey compizi kurduktan sonra mı başladı bilmiyorum. ama görev çubuğundan
ses simgesinin kaybolması, firefoxun açılmaması, pisinin ikide bir sistem
panelinden  kendini çıkarması gibi problemlerle cebelleşiyorum. bazen bu
problemlere tasma da ekleniyor. nedense konsoldan su komutu verip nazlanan
tasma ve firefoxu yeniden çalışır hale getiriyorum.  yeni kullanıcı hesabı
açmak bu problemlerden bir kısmını çözüyor ama yenileri çıkıyor. en
basitinden başlayalım isterseniz acaba saatin yanındaki ses simgesini panele
nasıl tekrar ekleyebilirim. programcık ekle seçeneğinden kmixi buluyorum ama
o ses simgesine göre daha karmaşık ve yer kaplıyor. ne bileyim ben pardustan
genel olarak memnunum hatta bazen vistaya bile geçesim gelmiyor. ama küçük
problemleriyle bir nevi cilveleriyle başaçıkabilmek ve formatlamadan
elimdekini kullanacak düzeye ulaşabilmek en önemli dileğim. herkese iyi
çalışmalar. yardım ve tavsiyelerinizi bekliyorum