[Pardus-kullanicilari] gnome arayüzü

Cahit Güçlü cahitguclu at gmail.com
3 Mar 2008 Pzt 20:31:48 EET

Epiphany kullanmak istememin nedeni gnome kurulu bilgisayarlarda firefox ile
yaşadığım flash plugin sorunlarını yaşamıyor olmam. Bu nedenle şu anda zaten
opera kullanıyorum çoğunlukla. Zira firefox çok sık takılıyor. Evolution ise
alışkanlıktan sanırım. Zaten şu anda debian ve bsd üzerinde gnome
yazılımları kullanıyorum. Acaba Pardus tada olabilir mi diye deniyorum
sadece.

> maalesef pardus 2007.3 ile gnome masaüstünü, evuolion ve epiphany
> uygulamalarını sağlıklı çalıştıramazsınız. 2008i bekleyin :)
2008'de calistirabilecekleri bilgisini nereden aldiniz?

Cogu uygulamayi calistirmak icin yeterli olan gnome masaustunun temel
kutuphaneleri var olmasina karsin, masaustu ortaminin kendini
paketlemek ve Pardus'ta duzenli olarak duzgun calismasini saglamak icin
calisan kimse yok su anda.

                   Doruk