[Pardus-kullanicilari] pardus kurulum

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
3 Mar 2008 Pzt 19:12:28 EET

Arkadaşım
Pardus iso dosyasını indirirken Torent ile indirirseniz kopmalarda hata
verme olasılığı kalmaz. Eğer Değişik bir linux işletim sistemi ile
indiriyorsanız KGet ile indirirseniz yine hatalı indirme ile
karşılaşmazsınız. Windows ile indiriyorsanız Flash Get ile bu iso dosyasını
indirmeniz halinde internetten kopmalarda aynı noktadan indirmeye devam
edeceği için hata verme olasılığı en az düzeyde olur. İndirdiğiniz Pardus CD
sini muhakkak md5sum kontrolünü yaptıktan sonra CD ye 16x hızında yazdırın
ki hiçbir problemle kurulum yapabilesiniz.Kolay gelsin

03.03.2008 tarihinde MUHAMMET YAĞIZ <muhammetyagiz at ttmail.com> yazmış: