[Pardus-kullanicilari] vista üzerine pardus kurulumu

Mustafa Karanfill mustafakaranfill at hotmail.com
2 Mar 2008 Paz 15:57:48 EET

İyi Günler
Bilgisayarıma vista ve pardus kurmak için 2 bölüme ayırdım biri 40 gb(vista için) biri 15 gb(pardus için)
Vista ultimate versiyonunu sorunsuz bir şekilde kurdu
Daha sonra pardus Felis chaus versiyonunu belirttiğim 15 gb lık diğer bölüme kurdum.

Fakat gnu ekranı açıldığında sadece pardus açılımını gösteriyor.(perdus yüklenirken gnu ayarlarının hepsini teker teker denedim). Vista ya şuan ulaşamıyorum.
Nasıl ulaşabilirim?
teşekkür ederim

Mustafa KARANFİL
SAÜ Bil.Müh.2
Yeni nesil Windows Live Servisleri’ne şimdi ulaşın!
http://get.live.com