[Pardus-kullanicilari] YNT : Görev Çubuğundaki 'Pardus' Tuşu Kayboldu

Erdem ARTAN badibere at gmail.com
1 Mar 2008 Cmt 21:52:33 EET

ilgilenenlere çok teşekkür ederim.

panele gelip sağ tıklıyorsun.
eğer panel kilidi kapalıysa açıp yeniden sağ tıklıyorsun.
panel menüsü/panele programcık ekle yıklayıp gelen ekrandan KDE  menüsünü
seçiyorsun.
artık pardus tuşun panelde...
bazen yeri farklı gelir o halde tuşa sağ tıklayıp  kde menüsünü taşı dan
istediğin yere sürükleyebilirsin.

01.03.2008 tarihinde Erdem ARTAN <badibere at gmail.com
yazmış:
>*
*>* Uyudum, uyandım ve bu süre zarfında bilgisayarlar biri uğraştı mı
*>* bilmiyorum ama başlıkta belirttiğim üzere Görev Çubuğu'ndaki 'Pardus'
*>* (Win'deki eşdeliği Başlat) tuşu kayboldu. Nasıl geri getirebilirim? Diğer
*>* tuşlar normal olarak duruyor.
*>*
*>* --
*>* Yarınları Görebilmem İçin Sadece Bir Işık!
*>* _______________________________________________
*>* Pardus-kullanicilari e-posta listesi
*>* Listeden çıkmak için
*>* http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini
*>* kullanın.
*>* Listeye iletmek istediğiniz soruları  Pardus-kullanicilari at
pardus.org.tre-posta
<http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari>
adresine gönderin.
*>* Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web