[Pardus-kullanicilari] 2008 Pardus için değişiklik ve yenilik önerileri!!

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
1 Mar 2008 Cmt 18:50:40 EET

Merhaba
Firefox daki sayfaların hızlı uçuşması Pardus 1.0 dan değil firefox un o
versiyonundan kaynaklanıyor kanısındayım.Pardus 2007 de firefox biraz yavaş
gibi gelebilir ki bu yavaşlık hem kubuntuda hemde suse 10.3 de aynı
paralellikte. Geliştirici arkadaşlarımızın önceki açıklamalarında bir nebze
olsun değişen pisi ve diğer bileşenler ile daha ileri bir çekirdek ile
yepyeni becerileri bünyesinde barındıracak Pardus 2008 in bizlerin daha da
çok beğenimizi kazanacağına değinmişlerdi. Bir ay kadar daha sabır
gösterirsek Yepyeni Pardus umuza kavuşacağız.İyi günler

01.03.2008 tarihinde Hakan Sönmez <tryers at gmail.com> yazmış: