[Pardus-kullanicilari] pardus kurulum

MUHAMMET YAĞIZ muhammetyagiz at ttmail.com
1 Mar 2008 Cmt 17:30:03 EET

Selamlar,

Ben pardusu Windows işletim sisteminde virtual machine diye bir prg var bu
program sayseinde sanal bir pc oluşturabiliyorsunuz ben buna kurmaya
çalıştım olmado-ı

Sonra netten pardus indirdim cd ye attım bilgisayarım d diskine kurmaya
kalktım onda da indirdiğim ve cd ye attığım pardus bozuk çıktı

Sağlam bir pardus varmı

  _____