[Pardus-kullanicilari] Ýnternete baðlanamýyorum

Canol Gokel canol.gokel at yahoo.com
30 Haz 2008 Pzt 20:53:24 EEST

Merhaba,

İlk olarak Pardus 2008 için geliştiricileri ve katkıda bulunan herkesi kutlarım, daha kurulum aşamasında Pardus'un diğer birçok dağıtımdan farklı olduğu göze çarpıyor ve genel olarak büyük bir kalite söz konusu.

Benim sorunum ise büyük. Pardus 2008 ile internete bağlanamıyorum. Windows XP ya da Ubuntu ile bağlanabiliyorum. Hatta Pardus 2007'de de bağlanabiliyordum. Pardus 2008'de bağlantımı yapılandırdıktan sonra bağlanmaya çalıştığımda şöyle uzunca bir hata alıyorum:

"org.freedesktop.DBus.Error.NoReply: Did not receive a reply. Possible causes include: the remote application did not send a reply, the message bus security policy blocked the reply, the reply timeout expired, or the network connection was broken."

Pardus, ethernet kartımı tanıyor: "88E8001 Gigabit Ethernet Controller Marvell Technology Group Ltd."

İnternet olarak üniversite kampüsünde bulunan ethernet prizlerinden kablolu olarak yararlanıyorum, yani ADSL değil.

Sorun nereden kaynaklanıyor olabilir, çözmenin bir yolu var mıdır?

 Canol Gokel